Освітня мета:
Забезпечення психофізичного, особистісного і інтелектуального розвитку дітей до 3 років через обєднання зусиль сімї і педагогів.
Зміст методу Монтессорі – стимулювання дитини до самовиховання,саморозвитку і самонавчання.
Організація роботи групи:
Дана програма передбачає перебування дитини до 3 років в групі протягом 90 хвилин разом з мамою або з іншою близькою малюку людиною.. Мами виконують педагогічні функції після спеціальної підготовки і навчання в процесі роботи.
Для того щоб дитина могла повноцінно розвиватися, їй потрібно створити таке навколишнє середовище, яке б дозволяло в повній мірі задовольнити всі потреби людини, яка росте ,- потребу дитини у спонтанній діяльності, дало поживу для розуму і не сковувало б рухи.
Спеціально підготовлене середовище для дітей від 8 місяців до 3 років складається з 5-ти розвиткових зон:
В зоні розвитку крупної моторики дитина має можливість постійно перебувати в русі, розвивати свій вестибулярний апарат, гнучкість, зміцнювати всі групи м’язів.
Зона встановлення причинно-наслідкових зв’язків і переходу від дій до діяльності характеризує новий етап у становленні мислення дитини. Тут інтелектуальний розвиток дитини йде по шляху інтеріоризації, тобто засвоєння зовнішнього порядку дій і перенесення його у розумовий план. Прості дії потім стають частиною більш складної і важливої навички.
Матеріали сенсорної зони развивают органи відчуттів дитини. Малюк вчиться розрізняти предмети за певними ознаками. Цьому слугують матеріали, які розвивають тактильні відчуття, зір, нюх, слух і т.д..
Зона развитку дрібної моторики– в цій зоні дитина засвоює навики маніпуляції з дрібними предметами: пересипає крупу, нанизує перлини, перекладає пінцетом м’які предмети і т.д. Розвиток дрібної моторики напряму зв’язаний з розвитком її мови і мисленням. Затримка моторного розвитку майже завжди веде до затримки психомовного розвитку.
Зона развитку мови допомагає нашим дітям поповнити словниковий запас, дає нові враження і можливість засвоєння нових понять. Одночасно вона дає можливості для спонтанної діяльності, підтримує високий рівень мотивації і мовної активності.
ПРАВИЛА ГРУПИ
· Вхід у групу у змінному взутті.
· Весь матеріал після роботи повертається на попереднє місце.
· З матеріалом працює той, хто першим його взяв .
· Ведуча роль належить дитині.
· Взаємовідносини батьків і педагога формуються на взаємній довірі .
· Педагог довіряє спостереженням батьків за своєю дитиною.
· Батьки довіряють професійності педагога, приймають і виконують його рекомендації в групі і вдома .
ДИТИНА МОЖЕ:
· Вибирати вид діяльності.
· Вибирати кількість повторень і тривалість роботи.
· Вибирати партнера.
· Допускати чи не допускати до своєї роботи .
БАТЬКИ ПОВИННІ
· Не вмішуватись у конструктивну роботу.
· Не порушувати зосередженість дитини.
· Говорити тихо.
· Під час показу матеріалу дитині бути на її рівні
· Коли Ви у групі Ваш час повністю належить дитині.
Вартість разового відвідування -100 грн.
Вартість абонементу 600 грн ( діти до 2-х років 2-х годинні уроки)
8 уроків два рази в тиждень 720 грн.( після 2-х років 3-х годинні уроки) ;
12 уроків три рази в тиждень по три години - 1000 грн.
Наш телефон: (0352) 42-49-7 (067) 931 08 85
Педагоги: Малишко Марія Василівна
Михальські Наталя Володимирівна.